Kjøp for over 599 kr, få gratis hjemlevering
Se fraktkostnader

Viktig informasjon

Fraktinformasjon

Dyrekassen kan levere helt hjem til alle adresser i hele Norge*, uansett om du bor i en by eller i et mindre tettsted.

For å gjøre din hverdag så enkel som mulig er vi opptatt av å kunne tilby våre kunder raskest mulig levering. Fra pakken er sendt tar det normalt fra 2-5 virkedager før du mottar den og du kan selv velge om vi skal levere varene helt hjem, eller om det passer bedre for deg å hente varene på ditt lokale utleveringssted. Leveringstid til mindre tettsteder eller ute i distriktene er ordinært 3-7 dager. Vi gjør oppmerksom på at bestillingsvarer kan ta noe lenger tid.

KjøpesumOver 599 krUnder 600 kr
Hjemlevering med signatur0 kr129 kr
Hjemlevering uten signatur0 kr129 kr
Postpakke0 kr129 kr

Frakten er alltid gratis når du handler over 599 kroner hos oss, uansett hvor i landet du bor.

Alle varer sendes fra vårt hovedlager og vi benytter Posten som leverandør av transport- og hjemleveringstjenester.
*Vi sender dessverre ikke til Svalbard og Jan Mayen.

Hjemlevering med signatur

Ved hjemlevering med signatur vil våre transportører levere pakken helt hjem til deg så raskt som mulig etter at den er sendt fra vårt lager. Når pakken sendes fra oss får du en e-post med et sporingsnummer slik at du enkelt kan følge pakken. Du vil i tillegg få varsling på SMS/e-post fra vår transportør når pakken er underveis. Ved levering uten signatur vil tidspunktet variere avhengig av ditt leveranseområde, i tidsrommet 08.00-21.00 på hverdager. Ved levering av pakken innhenter sjåføren en signatur fra deg før du får utlevert pakken. Ønsker du hjemlevering uten at du fysisk må være tilstede for å ta i mot pakken, anbefaler vi hjemlevering uten signatur. Vær oppmerksom på at våre transportører bestreber seg på kontaktløs levering pga. smittevern, selv om du har valgt hjemlevering med signatur. Du kan derfor forvente at du blir kontaktet av sjåføren for å avgi instruks på hvordan pakken skal leveres.

Vi gjør oppmerksom på:

Hjemlevering med signatur er ikke tilgjengelig i alle deler av Norge. I noen deler av landet må man benytte hjemlevering uten signatur. Du vil få opp hvilke fraktalternativer du kan velge i kassen når du bestiller. Dersom du ikke er hjemme under levering, vil pakken leveres til ditt nærmeste utleveringssted. Pakken vil bli oppbevart på utleveringsstedet i 7 dager før den sendes i retur til Dyrekassen. Dersom pakken ikke hentes innen fristen vil du bli belastet et returgebyr på 250 kroner.

Har du fått pakken din feilaktig levert til ditt nærmeste utleveringssted? Ta kontakt med kundeservice.

Hjemlevering uten signatur

Om du velger alternativet hjemlevering uten signatur vil våre transporører levere pakken helt hjem til deg så raskt som mulig etter at den er sendt fra vårt lager. Når pakken sendes fra oss får du en e-post med et sporingsnummer slik at du enkelt kan følge pakken helt fra vårt lager og hjem til deg. Du vil i tillegg få varsling på SMS/e-post fra vår transportør når pakken er underveis. Ved levering uten signatur vil tidspunktet variere avhengig av ditt leveranseområde, i tidsrommet 08.00-21.00 på hverdager. Du trenger ikke å være hjemme når pakken blir levert. Du godkjenner med dette fraktalternativet at du ikke krever signatur for å motta levering og den risiko dette kan medføre (f.eks. tyveri). Pakken anses som levert når sjåføren har satt av pakken. 

Vi gjør oppmerksom på:

Hjemlevering uten signatur er tilgjengelig i store deler av Norge. Du vil alltid få opp hvilke fraktalternativer du kan velge i kassen når du bestiller. Dersom sjåføren vurderer at det ikke er forsvarlig å sette pakken igjen på adressen din (med tanke på vær, vind eller andre forhold), kan pakken leveres til ditt nærmeste utleveringssted. Pakken vil bli oppbevart på utleveringsstedet i 7 dager før den sendes i retur til Dyrekassen. Dersom pakken ikke hentes innen fristen vil du bli belastet et returgebyr på 250 kroner.

Har du fått pakken din feilaktig levert til ditt nærmeste utleveringssted? Kontakt vår kundeservice.

Hente på utleveringssted

Med henting på utleveringssted leveres pakken til ditt nærmeste utleveringssted/butikk. Du vil få varslinger underveis på SMS/e-post (på det mobilnummeret du har oppgitt under bestilling) fra vår transportør, og en ny SMS når pakken er klar for henting. Når pakken sendes fra oss får du en mail med et sporingsnummer slik at du enkelt kan følge pakken. Ved uavhentet pakke vil du få påminnelser via SMS om at pakken må hentes innen den går i retur.

Vi gjør oppmerksom på:

Pakken vil bli oppbevart på utleveringsstedet i 7 dager før den sendes i retur til Dyrekassen. Dersom pakken ikke hentes innen fristen vil du bli belastet et returgebyr på 250 kroner.

Pakke i postkassen

Selv om du har valgt hjemlevering eller henting på utleveringssted kan det hende at vi leverer pakken i din postkasse. Varer som er små og lette vil vi (som regel) sende i en konvolutt som får plass i postkassen din. Du vil få beskjed i din sendingsbekreftelse om dette kan være relevant for din pakke. Når pakken er levert får du en SMS fra Posten.

Pass på at ikke postkassen din er full dersom du har fått melding om mulig postkasselevering fra oss. Dersom ikke pakken får plass vil Posten henge den i en poste på postkassen din, eller levere den inn på nærmeste utleveringssted.

Sporing av pakker

Når du bestiller hos Dyrekassen får du en e-post med et sporingsnummer slik at du enkelt kan spore pakken underveis.  Du kan også spore pakken på www.posten.no

Har du bestilt små og lette varer? Da kan det hende vi sender pakken til din postkasse, uavhengig av hvilken leveringsmetode du har valgt ved bestilling. Det er dessverre ikke mulig å spore denne pakken, men du får varsling pr. SMS når pakken ligger i postkassen.