Er du villig til å gi alt for at kunden skal være fornøyd? Heltid

Dyrekassen.no er en av Norges ledende dyrebutikker på nett og den første som bare satser på hund og katt. Fantastisk service og en utenomjordisk kundeopplevelse betyr alt for oss. Derfor leter vi etter deg som kjenner at du blir varm om hjertet når du får muligheten til å levere en service helt utenom det vanlige. I Dyrekassen gir vi oss nemlig ikke før kunden er fornøyd, det er bare sånn vi er.

  • Dokkeskjærskaien 1, Bergen

Om stillingen:
Vi vokser kraftig over hele landet og skal derfor styrke Dyrekassen-teamet med Norges mest kundevennlige person. Det er avgjørende at du brenner for god kundeservice og oppriktig opptatt av å sørge for at kunden alltid er fornøyd. Det er en fordel om du har kunnskap om hund/katt og hva som er viktig for å ta best mulig vare på våre firbente og pelskledde venner, men det er ikke et krav. I Dyrekassen.no må du også være villig til å jobbe både hardt, smart og lenge. Som et ungt gründerselskap er det kritisk at vi ikke gir oss før kundene er fornøyd.


Arbeidsoppgaver:

  • Gi våre kunder utenomjordiske handleopplevelser og strålende kundeservice
  • Svare på kundehenvendelser og kundedialog via telefon, våre digitiale kanaler, chat og e-post med mer
  • Kommunisere via telefon og e-post med våre kunder, leverandører og samarbeidspartnere
  • Være proaktiv mot kunder som forlater oss for å finne ut hva som skal til for å beholde disse kundene
  • Være med på å videreutvikle kundeservicearbeidet og bidra med innsikt og ideer til produktforbedringer for å redusere antall henvendelser og stadig gjøre kundenes handleopplevelse bedre
  • Bidra positivt til arbeidsmiljøet og aldri slutte å utfordre dine kolleger på hvordan vi kan bli enda bedre og hva vi kan gjøre for å gi kundene den optimale kundeopplevelsen
  • Spise is på kontoret på varme dager og gi high fives når vi når nye rekorder eller gjør en kunde ekstra lykkelig

Kvalifikasjoner:

  • Du er positiv av natur, engasjert og nysgjerrig
  • Du brenner for service og har gjerne erfaring fra og utdanning innen kundeservice
  • Du er god til å kommunisere og uttrykker deg klart og tydelig både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk.
  • Du er kunde- og markedsorientert og synes det er spennende å jobbe i et krevende og utviklende gründermiljø
  • Du er lærevillig og løsningsorientert
  • Du trives med å bruke digitale arbeidsverktøy
  • Det er en fordel om du har kunnskap om hund/katt og hva som er viktig for å ta best mulig vare på våre firbente og pelskledde venner, men det er ikke et krav

Ønskede personlige egenskaper:

  • Du er et utpreget servicemenneske som brenner for å skape gode kunderelasjoner - du gir deg ikke før kunden er fornøyd, det er bare slik du er som person
  • Du er villig til å jobbe hardere, smartere og lenger enn folk flest
  • Du evner å lytte til kundene og å snu en negativ kundeopplevelse til en positiv, selv i situasjoner hvor andre blir ukomfortable
  • Du er selvgående og klarer på eget initiativ å sørge for gode kundeopplevelser og god service
  • Du tar ansvar og strekker deg alltid det lille ekstra for å sikre at kundene er fornøyde
  • Du er en lagspiller og viser stor respekt for dine kollegaer
  • Du bidrar positivt til arbeidsmiljøet og gjør Dyrekassen til en bedre arbeidsplass
  • Du er rolig og håndterer stress på en god måte
  • Du er strukturert og detaljert i måten du jobber på og evner å bruke  og oppdatere IT-systemer i oppfølgingen av kundene
  • Du er ydmyk og opptatt av å spille andre god
  • Du søker stadig ny kunnskap og er ivrig etter å stadig forbedre både deg selv, de rundt deg og Dyrekassen.no

Vi tilbyr:

  • Et energisk og dynamisk arbeidsmiljø i stor utvikling
  • En unik arbeidsplass som er i konstant utvikling og som stadig byr på nye utfordringer
  • Muligheten til å skape en fantastisk arbeidsplass og virkelig kunne utgjøre en forskjell for både kolleger og kunder
  • Store utviklingsmuligheter for rett kandidat

Alle søkere svare på følgende i sin søknad for å bli vurdert som kandidat til stillingen:

  • Hvorfor søker du jobb i Dyrekassen.no?
  • Hvorfor brenner du for eksepsjonelt god service?
  • Beskriv den beste serviceopplevelsen du har opplevd
  • Nevn en gang du virkelig har overgått andres forventninger i en jobb du har hatt

Kjenner du at det kribler i magen når du leser denne stillingsutlysningen? Søk snarest!


Praktisk info:

  • Arbeidstid vil i hovedsak være i tidsrommet 08:00-16:00. Tidvis må noe helge- og kveldsarbeid påberegnes.  
  • Stillingsprosent: 100%
  • Arbeidssted: Bergen
  • Søknadsfrist: Snarest
  • Opplæring: Snarest
  • Tiltredelse: Snarest


Spørsmål til stillingen og søknad sendes til [email protected]