Hva får du hos en dyrebutikk på nett? Er det vanskelig eller farlig å handle der? Har de alle de kjente merkevarene?

Hva får du hos en dyrebutikk på nett?

Alt som du får andre steder. Kanskje litt mer også. Vi kan jobbe litt annerledes og tenke litt annerledes.

Du får de kjente varemerkene og de gode, trygge og velkjente produktene. Å ha kjæledyr handler om nettopp det – trygghet og sikkerhet. Det vet vi.

Får jeg hjelp hvis noe går galt?

Selvfølgelig gjør du det. Eller – hos oss er det en selvfølge. Vi kan ikke garantere for hvordan andre nettbutikker gjør ting, men vi skal alltid gi deg den hjelpen du trenger. Også når noe går galt. Du kontakter kundeservice og vi fikser problemet.

Hvor lang er leveringstiden?

Noen opplever svært rask levering. Vi har utrolig flinke folk på lageret som pakker og sender ut hver dag hele uken. På levering er vi avhengig av at vår samarbeidspartner leverer som avtalt. Utviklingen av metoder og selskap innen levering fra nettbutikk har ikke akkurat vært enorm, men vi hos Dyrekassen prøver å alltid være langt fremme med løsninger. Det tror vi kundene våre setter stor pris på.

Er det dyrere å handle på nett?

Nei. Det er det enkle svaret. Vi har gratis frakt over 499,-. Da har du altså ingen utgifter til for eksempel drivstoff, parkering, bompenger eller kollektivtrafikk.

Vi skal være en billig dyrebutikk på nett, men vi har like mye fokus på utvalg, trygghet og en handleopplevelse du har lyst til å gjenta.

(Artikkelen fortsetter under)

Må jeg hente pakken på postkontoret eller i butikken?

Vi kan og vil levere hjem på døren din. Det er vår tanke at dette skal være lettere for deg i hverdagen, og det oppnår vi først skikkelig med hjemlevering.

Fleksibilitet og forutsigbarhet er viktig for oss. Derfor jobber vi hele tiden med denne delen av handleopplevelsen.

Er det vanskelig å bruke nettbutikken?

Dette punktet er sentralt for oss. Helt siden vi startet opp, har vi utviklet nettbutikken for å være enkel i bruk. Du skal raskt finne det du trenger. Det skal være enkelt og involvere få steg å gjennomføre handelen. Alle stegene skal være tydelig forklart.

Vi gir oss aldri med å utvikle handleopplevelsen din. Den kan alltid bli bedre, og vi stopper aldri å søke nye og bedre løsninger.

Er det trygt å bruke nettbutikk?

Våre betalingsløsninger er garantert trygge. Vi oppfyller alle krav på dette området. Hvis du har spørsmål rundt betalingssystem og prosesser, kan du ta kontakt med oss.

Hvordan vet jeg at jeg kjøper riktig produkt?

Vi skal hele tiden ha topp kvalitet på informasjonen du får. Produktene i nettbutikken skal inneholde alt du trenger for å være trygg på at du velger riktig fôr, leke, klorestativ eller godbit. Hvis du kontakter oss på mail eller Messenger kan vi hjelpe deg direkte. Vi har kunnskapsrike folk som bryr seg om deg og kjæledyret ditt.

I tillegg har vi Dyrebloggen. Der finner du rådgivende artikler om de fleste tema som er aktuelle for kjæledyreiere. Du skal være trygg på at du alltid får god hjelp hos oss.

Hva hvis jeg må sende noe i retur?

Feilkjøp kan selvsagt skje. Du minimerer risikoen for det hvis du bruker alle kildene til assistanse som vi nevner i avsnittet over. Når noe må i retur sendes det tilbake til oss, men du må betale frakt tilbake. Bruk oss som sagt før du kjøper hvis du er usikker, så unngår vi at du må bytte varen.

Handling på dine premisser

Vi har alltid åpent. Uansett når på døgnet det passer for deg å handle, kan du gjøre det hos oss. Vi er ikke begrenset av plass for varene våre. De stilles ut med bilder, og vi kan derfor ha langt større utvalg tilgjengelig for deg til enhver tid. Større utvalg betyr bedre sjanse for å finne akkurat det du vil ha eller trenger.